In ‘Op de koffie bij’ gaan wij in gesprek met klanten en wordt de lezer meegenomen in de processen die aansluiten bij de dienstverlening van Binos. Hiermee krijg je een andere kijk op waar Binos is begonnen, waar wij klanten mee hebben ondersteund enzovoort. Deze keer nemen wij jullie mee naar de lunchroom van Heerenveen; Lekkerzzz lunchroom eten & drinken, lees je mee?
Lunchroom Lekkerzzz eten & drinken
Sinds 2010 is Lekkerzzz eten & drinken een eigentijds en gezellige lunchroom midden in de winkel hoofdstraat van Heerenveen, waar men zich snel thuis voelt. Je kan hier genieten van heerlijke diverse koffie en/of thee soorten van eigen koffie blend! Ook voor een borrel en een hapje kan je terecht, maar ook is er genoeg keuze van de uitgebreide lunchkaart met plates voor in de avond. Daarnaast kan er gebruik gemaakt worden van catering aan huis of jouw bedrijf.
Klant vanaf het eerste uur
Lekkerzzz is sinds 2020 klant bij Binos. De samenwerking kwam tot stand door een verandering in de personeelsbezetting, waarbij er gekozen is om de boekhouding verder uit te besteden. Maar dan wel met een geautomatiseerde basis. In deze beginperiode is het gehele administratieve proces in kaart gebracht en vervolgens in fases verder zowel gedigitaliseerd als geautomatiseerd. Zo worden alle inkoopfacturen tegenwoordig via een automatisch e-mailadres doorgestuurd naar de administratie en klaargezet voor betaling, vindt de verloning van medewerkers plaats in hetzelfde systeem en worden losse bonnen ingescand via de app.
Vanaf het begin heeft Lekkerzzz een uitgebreider pakket afgenomen als het gaat om administratie. Binnen de horecaonderneming worden er namelijk de volgende diensten verzorgd;
- Bijhouden administratie
- Salarisadministratie
- Debiteurenbeheer
- Crediteurenbeheer
- Aangiften omzet-, inkomsten-, loonbelasting
- Klaarzetten betalingen
- Bijwerken kasboek
Tijdens de pandemie is er actief meegedacht en zijn de tegemoetkomingen voor ons uit handen genomen.
Jan Dirk Hof
Coronajaren
De afgelopen jaren zijn voor veel bedrijven, maar met name horecabedrijven zwaar geweest. Lekkerzzz is in deze natuurlijk geen uitzondering. Diverse malen moesten de deuren gesloten blijven en zijn voorraden weggegooid. In de jaren 2020 en 2021 hebben wij alle financiële coronamaatregelen uit handen genomen. Tijdens deze periode zijn alle beschikbare subsidies aangevraagd, gemonitord en uiteindelijk afgerekend. Op deze manier hebben we geprobeerd de zorgen voor eigenaar Jan Dirk in ieder geval te verlichten, waar het kon.
Realiseren van de webshop
Al lange tijd was de wens vanuit Lekkerzzz om meer te gaan doen met catering en de verkoop van broodjes via een webshop. Tijdens de coronapandemie is dit proces uiteindelijk versneld. Vandaag de dag kunnen de broodjes via de website besteld worden. Al deze processen zijn volledig geautomatiseerd en worden direct meegenomen in de administratie. Het enige wat nog gedaan moet worden is daadwerkelijk de broodjes maken, en eventueel bezorgen!
Heb je vragen of wil je meer weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op! We staan je graag te woord.